حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص و وظیفه برجسته شورای نگهبان است

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
فرماندار فیروزکوه گفت: حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص و وظیفه برجسته و مهم شورای نگهبان است و این نهاد مقدس در ادوارهای مختلف انتخابات در کشور توانسته به‌ خوبی ادای تکلیف نماید.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در همایش فصلی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان فیروزکوه که با حضور رئیس هیئت نظارت شهرستان برگزار شد ضمن محکوم کردن حرکت تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: مردم ایران به ویژه مردم شهرستان فیروزکوه ثابت کردند که همچنان پیرو رهبر معظم انقلاب بوده و برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

فرماندار فیروزکوه اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید شرایط لازم برای تحقق تمدن اسلامی شکل گیرد که انتخاب اصلح در این موضوع بسیار موثر است.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های مهم که مردم شریف شهرستان در تحقق آن نقش بسزایی دارند حضور حداکثری مردم در صحنه‌ انتخابات است.

محمد حیدری منش افزود: با توجه به خباثت‌های دشمن در چندین ماه اخیر برای کمرنگ جلوه دادن مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، نیاز است تا مردم ما مانند گذشته و پرشورتر از دوره‌های قبل پای صندوق رأی حاضر شوند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح برای شکل گیری فرآیندهای انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

وی حسن نظارت و امانت‌داری را دو شاخص و وظیفه برجسته و مهم شورای نگهبان عنوان کرد و افزود: حسن نظارت و امانت داری از ویژگی های برجسته شورای نگهبان است و این نهاد مقدس در ادوارهای مختلف انتخابات در کشور توانسته به‌ خوبی ادای تکلیف نماید.

حیدری منش با بیان اینکه شورای نگهبان از مهم ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این نهاد تضمین کننده استمرار نظام مردم سالار دینی و حفظ هویت آن است.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌حاشیه و سالم را در شهرستان برگزار کنیم، گفت: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیأت اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان فیروزکوه چشم انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکتی ایجاد کرده است.

محمد حیدری منش با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مولفه «رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت» تأکید شده است، عنوان کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رأی مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه روحیه انقلابی و جهادی شورای نگهبان در شرایط کنونی بیش از همیشه کارسازتر است، تصریح کرد: کارکرد موثر شورای نگهبان سبب کینه دشمنان شده است و ما با تمام توان در کنار هیئت نظارت خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا