شهرداری فیروزکوه در راستای شهر الکترونیک قدم برداشته است

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
فرماندار فیروزکوه گفت: اقدامات شهرداری در حوزه هوشمندسازی شهر با همکاری مخابرات انجام می‌شود گام نوینی در رسیدن به مزیت‌های رقابتی شهر فیروزکوه دارد؛ بحث هوشمندسازی هم در حوزه خدمات‌رسانی به مردم موثر است و هم پورتال‌هایی که شهرداری می‌تواند در اختیار مردم قرار دهد تا شهر الکترونیک را محقق کند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در مراسم افتتاح پروژه های شهری اظهار کرد: اینکه امروز ما با آرامش در اینجا جشن خدمت‌رسانی به مردم را برگزار می‌کنیم مدیون خون شهدایی همچون شهید رجایی و باهنر است؛ شهرداری‌ها به عنوان متولی بحث مدیریت شهری در همه شئون زندگی شهروندان نقش دارند.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ، در حوزه عمرانی و اجتماعی شهرداری باید صاحب اثر و صاحب اراده باشد؛ از این جهت اقدامات خوبی در سطح شهر فیروزکوه با همکاری دستگاه‌های مختلف انجام شده است؛ همکاران در شورای اسلامی شهر و اقداماتی که شهردار با ذوق و سلیقه خوب مسائل را در شورای تأمین شهرستان پیگیر بودند، تا اقداماتی در شهرستان انجام شود که مبنای خدمت‌رسانی و تراز آن را افزایش دهد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: شاید یک روزی دغدغه مردم در شهر فیروزکوه این بود که آسفالت انجام شود و امروز مطالبه پارک بانوان را دارند؛ امروز مطالبات افزایش یافته است؛ در حوزه فرهنگ شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

حیدری منش افزود: مراسمی که برای عید بزرگ غدیر برگزار شد مراسم وزینی بود و به شخصه شهرداری را بیشتر صاحب نقش در حوزه فرهنگ شهری می‌دانم؛ اقدامات شهرداری در حوزه هوشمندسازی شهر با همکاری مخابرات انجام می‌شود گام نوینی در رسیدن به مزیت‌های رقابتی شهر فیروزکوه دارد؛ بحث هوشمندسازی هم در حوزه خدمات‌رسانی به مردم موثر است و هم پورتال‌هایی که شهرداری می‌تواند در اختیار مردم قرار دهد تا شهر الکترونیک را محقق کند و مردم بتوانند در بحث عوارض و هم پرداخت‌هایی که به شهرداری دارند و هم مسائلی که در ارتباط با شهرداری است در قالب این شهر الکترونیک پیگیری شود.

وی با اشاره به پایش هوشمند تصریح کرد: با پایش هوشمند، ترافیک شهری کنترل خواهد شد و هم مسائل مختلف در این حوزه برنامه‌ریزی خواهد شد؛ اینها مسائلی است که در آینده محقق خواهد شد و شهرداری در این حوزه‌ها صاحب سبک و صاحب قدم خواهد بود.

فرماندار فیروزکوه تأکید کرد: دولت سیزدهم با عنوان دولت مردمی و نگاهی که از ابتدای دولت در شعارهای حجت الاسلام رئیسی وجود داشت، دولت تلاش داشت، مردم اولویت باشند و نتایج آن در اقدامات مختلف اجرای پروژه‌هایی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام و برنامه‌ریزی برای حل مسائل دیپلماتیک نیاز به پیگیری و تلاش و مجاهدت داشت که امروز شاهد عضویت در بریکس و پیمان شانگهای و غیره محقق شده که بدون نیاز به FATF و تعامل و همراهی با خباثت‌های آمریکا بود که تنها نتیجه تلاش شبانه روزی دیپلمات‌های ما و گفتگو از سر اقتدار بوده است.

حیدری منش خاطرنشان کرد: امروز با ارتباطاتی که در حوزه همسایگان ایجاد شده، ارتباطاتی که در حوزه شرق آسیا در حال برنامه‌ریزی هستیم در آینده شاهد اتفاقات مثبت و خوبی خواهیم بود؛ همچنین تورم نقطه به نقطه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و اینها جزو مسائلی است که دولت سیزدهم در شئون مختلف در حال پیگیری است تا تحولات مناسبی را شاهد باشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم در شهرستان نیز به عنوان خادم مردم، خود را ملزم به این بدانیم کار را برای رضایت مردم انجام دهیم که رضایت خداوند هم در این قرار دارد؛ اگر طالب رضایت خداوند باشیم باید تلاش کنیم خدمت‌رسانی مطلوب و مناسبی برای مردم صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا