مدیران و کارمندان نمونه فیروزکوه تجلیل شدند / علیرضا صادقی برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه فیروزکوه معرفی شد

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
در همایش تبیینی دولت اسلامی، مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه شهرستان فیروزکوه برگزار گردید که علیرضا صادقی برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه فیروزکوه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، در پایان همایش تبیینی دولت اسلامی و مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه شهرستان فیروزکوه که با حضور مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران، فرماندار و اعضای شورای تأمین، مدیران و کارکنان ادارات در سالن آفرینش فیروزکوه برگزار شد، علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از مدیران نمونه ادارات شهرستان معرفی شد.

در این همایش ضمن تبیین ویژگی های دولت اسلامی توسط سخنرانان مراسم بر لزوم حضور میدانی و جهادی مدیران برای رفع مشکلات مردم تأکید شد.

در پایان این همایش از کارمندان و در هفت حوزه خدمات رسانی بر اساس ارزیابی یکساله بازرسی و امتیازات برتر هر حوزه از مدیر نمونه ادارات فیروزکوه تقدیر شد.

کارمندان نمونه توسط هر دستگاه اجرایی به فرمانداری معرفی شدند و مدیران نمونه با ارزیابی و بررسی اقدامات توسط فرمانداری و رعایت اصول دولت مردمی، تکریم ارباب رجوع، وظیفه شناسی، تعهد و تخصص در انجام خدمات معرفی شدند.

در حوزه مدیریت شهری و روستایی، شهردار فیروزکوه؛ در حوزه فرهنگی و اجتماعی مدیر آموزش و پرورش، در حوزه امداد و نجات رئیس جمعیت هلال احمر، در حوزه امور زیر بنایی و زیرساخت رئیس پخش فرآورده های نفتی، در حوزه اقتصادی رئیس اداره صمت، در حوزه دستگاه‌های حمایتی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و در حوزه سلامت و درمان رئیس درمانگاه تامین اجتماعی به عنوان مدیران نمونه شهرستان معرفی و با اهدا لوح سپاس تقدیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا