شهید رجایی الگوی تمام عیار مسئول در تراز انقلاب اسلامی است

خبرنگار:

فاطمه شاه حسینی
امام جمعه فیروزکوه گفت: شهید رجایی الگوی تمام عیار مسئول در تراز انقلاب اسلامی است؛ راز ماندگاری شهید رجایی، اخلاص و کار برای خدا، ساده زیستی و دوری از تکلفات، صداقت در گفتار و عمل، کار جهادی و شبانه روزی، ارتباط صمیمی با مردم و پیروی از ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز گفت: یکی از عوامل تضعیف بنیان خانواده، شبکه های ماهواره‌ای است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: کسانی که ملّت ایران را تحریم میکنند و از هرگونه دشمنی کم نمیگذارند، چطور شبکه ماهواره‌ای با هزینه های هنگفت، به صورت رایگان در اختیار مردم ایران میگذارند.

وی تصریح کرد: رابرت مرداک، مؤسس شبکه فارسی وان، میگوید برای ضربه به جامعه ایران، باید درباره کلمه مقدّس «خانواده» هزینه کنیم؛ علت اصلی راه اندازی شبکه های فارسی زبان، تضعیف بنیان خانواده ایرانی است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: مشاهده فیلم های ماهواره‌ای با هدف ضربه به خانواده، موجب اختلال در روابط زناشویی و سردی روابط زوجین و در نتیجه تضعیف بنیان خانواده میشود.

وی خاطر نشان کرد: طبق بررسی ها، بیش از ۵۰ درصد طلاق ها، به علت عدم رضایت از زندگی زناشویی است که ارتباط مستقیم با ماهواره و شبکه های مجازی دارد.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اربعین حسینی گفت: در آستانه اربعین حسینی،‌ عاشقان ابی عبدالله با پای پیاده به یاد اسیری کاروان امام حسین (ع)، به سمت کعبه عشق حرکت میکنند تا پروانه وار، دور حرم حسینی طواف کنند؛ سعی کنیم از این کاروان نورانی، جا نمانیم.

وی اذعان داشت: رحمت و رضوان خدا بر شهدای عزیز مخصوصاً سردار شهید سلیمانی که نقش بزرگی در احیای اربعین دارند؛ موکب شهدای شهرستان فیروزکوه به نیابت از مردم شهرستان، آماده پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در کربلای معلی است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: از همه کسانی که در خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام تلاش میکنند صمیمانه تشکر میکنم، بویژه اداره گذرنامه فراجا که به طور رایگان در کمترین زمان و به صورت جهادی برای تمدید گذرنامه زائران اقدام کردند.

وی در ادامه، با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت را به همه دولتمردان به ویژه مسئولان شهرستان فیروزکوه، فرماندار، معاونین، بخشداران و شهرداران و رؤسای ادارات صمیمانه تبریک عرض میکنم و از زحمات همگی تشکر میکنم.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: شهید رجایی الگوی تمام عیار مسئول در تراز انقلاب اسلامی است؛ راز ماندگاری شهید رجایی، اخلاص و کار برای خدا، ساده زیستی و دوری از تکلفات، صداقت در گفتار و عمل، کار جهادی و شبانه روزی، ارتباط صمیمی با مردم و پیروی از ولایت است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: حضور در نماز جمعه برای مسئولان و ارتباط صمیمانه با مردم در فضای غیرکاری، لازم و ضروری است.

امام جمعه فیروزکوه اذعان داشت: یکی از مشکلات درمانی جانبازان و ایثارگران شهرستان، عدم قرارداد داروخانه های سطح شهرستان با بیمه طرف قرارداد است که موجب زحمت و اذیت این عزیزان را فراهم کرده است؛ مطالبه ما از مسئولان شهرستان این است که در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی افزود: پیوستن ایران به گروه بریکس از اول ژانویه ۲۰۲۴، یک پیروزی برای دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی است که ان شاء‌الله آثار آن در اقتصاد و معیشت مردم بروز کند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: گروه بریکس متشکل از اقتصادهای نوظهور اقتصادی همچون برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی است که سهم بزرگی در جمعیت و اقتصاد دنیا دارند؛ هدف این گروه مبارزه با یکجانبه گرایی و از بین بردن سیطره دلار در دنیا است که نتیجه آن بی اثر کردن تحریم های آمریکا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا