در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهید

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
شهردار فیروزکوه گفت: در کنار تقویت مهارت شغلی، نگاه تخصصی و تحلیلی داشته باشید و در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهید.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، علیرضا صادقی، شهردار فیروزکوه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: افراد اعم از دانشجو، کارمند، استاد و غیره باید راه و مسیر خود را پیدا کند تا بتواند در جامعه مفید واقع شود؛ و هر فرد باید به جنبه‌های گوناگون زندگی خود اهمیت دهد.

وی به لزوم نگاه تخصصی و تقویت مهارت شغلی اشاره کرد و افزود: در کنار کسب دانش و کار علمی باید به تقویت مهارت در شغل یا تخصص مورد نظر بپردازید.

صادقی اظهار داشت: هر کسی در هر جایگاهی کار خود را بدرستی انجام دهد در هیچ جای این کشور مشکلی نخواهد بود؛ در مدیریت شهری می‌گوییم اگر می‌خواهیم شهر زباله نداشته باشد باید از خود شروع کنیم؛ هرگاه وظیفه خود را به گردن دیگران بیندازیم هیچ اتفاق مثبتی در شهر و کشور نخواهد افتاد.

همزمان با روز دانشجو، امروز (پنج شنبه، ۱۶ آذر) دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه میزبان مسئولان فیروزکوه بودند.

حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه، محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان، شهردار فیروزکوه، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس دانشگاه‌، استادان، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و جمعی از دانشجویان در این مراسم حضور داشتند.

برخی از دانشجویان در این مراسم در حضور فرماندار درمورد مسایل مختلف بویژه مسائل و چالش های شهرستان سوال کردند.

۱۶ آذر روز دانشجو به یاد سه دانشجو مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس‌جمهور وقت آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با انگلیس، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند، گرامی داشته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا