همراهی کمیته اطلاع رسانی با رسانه های فیروزکوه برای افزایش مشارکت انتخاباتی

خبرنگار:

معصومه اصطلامی
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فیروزکوه گفت: کمیته اطلاع رسانی با برنامه و طرح های رسانه های فیروزکوه برای افزایش مشارکت انتخاباتی، همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید مجتبی حسینی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فیروزکوه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات حوزه انتخابات، از ایده، پیشنهاد و فعالیتی که در راستای تحقق راهبرد عدالت تبلیغاتی، مشارکت حداکثری و تقویت جریان اطلاع رسانی از جانب اصحاب رسانه فیروزکوه باشد، استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: اگر رسانه‌‌ای در شهرستان در راستای افزایش مشارکت انتخاباتی طرح و ایده‌ای دارد که قابل اجرا باشد، کمیته اطلاع رسانی همراه خواهد بود و در مواردی از ظرفیت کمیته اطلاع‌رسانی استفاده خواهیم کرد.

حسینی تاکید کرد: این همراهی لزوماً در راستای تبلیغات نخواهد بود بلکه در انتشار ویژه‌نامه‌ها، تهیه فیلم و محتوا برای تعیین معیار انتخاب اصلح و غیره همکاری لازم را خواهیم کرد؛ هر طرحی که کمک به افزایش مشارکت و امیدآفرینی کند تا حدی که قوانین و مقررات اجازه دهد، از ظرفیت کمیته اطلاع‌رسانی استفاده خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا