راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان تهران به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه درنشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تهران که در سالن همایش‌های برج آزادی برگزار شد، اظهار داشت:  اگر چه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران انجام شده بود و همه عاشقان نظام مقدس جمهوری اسلامی مایل به حضور در مردم در این اجتماع با شکوه بودند ولی بارها اعلام شده که حفظ سلامت مردم و توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی راهپیمایی، امسال نیز مراسم ۲۲ بهمن با مانور خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و قطعا شاهد خلق صحنه‌های حماسی دیگری در آغاز ۴۴ سالگی انقلاب خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: مسیرهای حرکت خودوها که به میدان آزادی ختم می‌شود و برنامه‌های پیش‌بینی شده، در روزهای آتی به اطلاع مردم تهران می‌رسد.

محمودی با تاکید بر لزوم همیت دادن به ویژه‌ برنامه‌های ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن یادآور شد: اجرای بانگ تکبیر در شب ٢٢ بهمن و نور افشانی در سطح استان تهران همزمان با سردادن ندای تکبیر از برنامه‌های مهم شب پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان تهران نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا