پاسخ و اقدامات شهرداری در خصوص گلایه شهروندان از کمبود امکانات در محله پشت راه آهن فیروزکوه

خبرنگار:

سیما وران
اهالی محله پشت راه آهن فیروزکوه چندی پیش در تماس با خبرنگاران از کمبود امکانات رفاهی و بهداشتی منطقه شان گلایه مند بودند که پس از نشر گزارشی از مشکلات اهالی محله پشت راه آهن، شهرداری فیروزکوه بخشی از مشکلات این محله را مرتفع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، اهالی محله پشت راه آهن فیروزکوه از رها شدن فاضلاب خانگی در کوچه‌ها و معابر عمومی، نبود پارک، اماکن تفریحی، آسفالت نامناسب خیابان‌ها و تعبیه نشدن پله برقی برای پل هوایی به عنوان بخشی از عمده مشکلاتی که مردم این محله با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گلایه کردند.

شهردار فیروزکوه پس از انجام برخی از اقدامات جهت رفع مشکلات اهالی این محله گفت: بحث لکه گیری و بازسازی نوار حفاری در کوچه‌های این منطقه پس از سه هفته از نشر این گزارش به اتمام رسید.

علیرضا صادقی افزود: نصب وسایل بازی و تأمین روشنایی پارک محله پشت راه آهن هم به طور کامل انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه طرح فاضلاب شهری در این شهرستان تاکنون انجام نشده از سال آینده با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته شبکه فاضلاب شهری از طریق اداره آبفای شهرستان در این منطقه اجرا خواهد شد.

شهردار فیروزکوه گفت: از آنجایی که پل هوایی در حریم راه آهن این شهرستان قرار دارد از راه آهن شمال درخواست داریم تا نسبت به نصب پوشش‌های موقت در فصل زمستان برای جلوگیری از سر خوردن اهالی اقدام کند و در بلند مدت هم ما آمادگی کامل خود را برای نصب پله برقی برای این پل را با همکاری راه آهن اعلام می‌کنیم.

گفتنی است که بخش زیادی از محله پشت راه آهن در بافت شهری نبوده و مسئولان شهری پیگیر الحاق این محله به بافت شهری هستند تا ارائه خدمات به مردم تسریع گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا