انتخاب فرمانداری فیروزکوه به عنوان برگزیده استان تهران در جشنواره شهید رجایی سال ١۴٠٢

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
در جشنواره شهید رجایی سال ١۴٠٢، فرمانداری شهرستان فیروزکوه به عنوان فرمانداری برگزیده استان تهران انتخاب و از محمد حیدری منش به عنوان فرماندار نمونه استان تهران با حضور استاندار تهران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، جلسه تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به عنوان مدیر شایسته تقدیر، برای نقش آفرینی در حوزه فرهنگی اجتماعی استان تهران تقدیر به عمل آمد. رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه و عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان نیز به عنوان فرمانداران برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمد علیمهری معاون اقتصادی استانداری تهران نیز به عنوان مدیر شایسته تقدیر برای نقش آفرینی در حوزه اقتصادی استان تهران مورد تقدیر قرار گرفت. در این جشنواره از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران نیز به عنوان دستگاه‌های شایسته تقدیر در حوزه ماموریت‌ها و وظایف تخصصی، تقدیر به عمل آمد.

در ادامه همچنین از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، شرکت برق منطقه‌ای تهران، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، شرکت گاز استان تهران، اداره کل ثبت احوال استان تهران، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره کل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران هم به عنوان منتخبین بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است ۶۸ دستگاه در دایره ارزیابی با شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد سنجش قرار گرفتند و ارزیابی عملکرد در بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران در راستای سه محور رضایتمندی مردم با ۵ شاخص، بهره‌وری و تعالی با هفت شاخص و عدالت با چهار شاخص در دستور کار قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا