شعار نویسان یکی از روستاهای فیروزکوه دستگیر شدند

خبرنگار:

سید مهرداد حسینی
رییس شورای تأمین شهرستان فیروزکوه از دستگیری عاملان شعار نویسی و رفتارهای هنجارشکنانه در یکی از روستاهای فیروزکوه خبر داد و گفت: در این پرونده دو نفر از افراد متخلف دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش در گفتگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفته های گذشته در یکی از روستاهای شهرستان شعارنویسی های هنجار شکنانه در معابر عمومی و اموال اهالی صورت گرفت که موجب نارضایتی اهالی متدین روستا شده بود، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات فیروزکوه با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، ٢ نفر از عاملان اصلی این اقدامات مجرمانه و محل اختفا آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری فراجا شهرستان آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام مسول تأکید کرد: با بررسی سوابق مشخص شد که افراد دستگیر شده تحت تاثیر رسانه های بیگانه ضمن شعارنویسی با تهیه تصاویر در راستای اهداف دشمن، برای بهره شخصی این اقدامات هنجار شکنانه را انجام دادند.

رییس شورای تأمین شهرستان فیروزکوه ضمن قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات، فرماندهی انتظامی، سپاه و عزیزان بسیجی در حفظ امنیت شهرستان، گفت: جامعه انتظامی و اطلاعاتی شهرستان با پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در نظم و امنیت جامعه را داشته باشند، برخورد خواهند کرد.

حیدری منش از اهالی شهرستان خواست تا هرگونه گزارش و اخبار مردمی خود را با شماره تماس‌های ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۳ ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا